تسلیت

تسلیت

قیامت بی حسین غوغاندارد

شفاعت بی حسین معناندارد

حسینی باش که در محشرنگویند

چراپرونده ات امضاندارد

فرارسیدن ماه محرم برعاشقان حسین تسلیت باد

*******************************************************************

خداحافظ توای هم پای شبهای غزل خوانی

خداحافظ به پایان امداین دیدارپنهانی

خداحافظ بدون توگمان کردی که میمانم؟

خداحافظ بدون من یقین دارم که میمانی

******************************************************

دوستت دارم هایت رابرای کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را

برای شنیدنش 

کنار گذاشتم...

****************************************************

دریک شب مهتابی باچشمانی پرازشبنم برروی غبار جاده ها

نوشتم دوست دارم

توخواب بودی

درخواب شیرین وحتی من ارزوکردم ای کاش........

چشمان زیبای تورامیدیدم

وتودیدگان بیقرارمشتاق مرا

 

************************************************************

چقدرسخته دستای کسی راکه دوسش داری 

تودستای یکی دیگه ببینی و

هیچی نتونی بگی جز اینکه بگی

اهای غریبه.........

مواظب عشقم باش.......

************************************************************

خداحافظ گل همواره دریادم خداحافظ

نگارخوش خط وخالم پریزادم خداحافظ

من وتوراهمان از هم جدا-تقدیرمان اینست

توچون شیرین و من از نسل فرهادم خداحافظ

اگرچه حتم دارم مرااز یادخواهی برد

ولی هرگز نخواهی رفت از یادم خداحافظ

دگربعدازتوای خوشیدتابستانی عمرم

بباردبرف دی درتیرومردادم خداحافظ

تورابالحضه های سبز شیرینت رهاکردم

وخودچون برگ پاییزی که افتادم خداحافظ

وکاش ان لحضه راهرگز به چشمانم نمیدیدم

نگاهت را-پس از انکه ندادادم خداحافظ

*****************************************************

من باختم.........................

من پذیرفتم شکست خویش را

پندهای عقل دوراندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل درداشنا دیووانه است

میروم شایدفراموشت کنم

درفراموشی هم اغوشت کنم

میروم از رفتن من شادباش

ازعذاب دیدنم ازاد باش

ارزودارم ولی عاشق شوی

ارزودارم بفهمی دردراتلخی

برخوردهای سردرا

 



نظرات شما عزیزان:

jigily
ساعت13:18---16 آبان 1392
راسی اسمش چیه؟؟؟؟؟خواهر برادر داره؟؟؟؟بیوگرافیشو بنویس برام

jigily
ساعت13:09---16 آبان 1392
وااااااااااای جدی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه شکلیه؟اسمش چیه؟چندسالشه؟وای کی شیرینی خورونه؟من لباس ندارم!چه جوشی شد وااااااییییییی

jigily
ساعت19:17---13 آبان 1392
چرت و پرت نگوووووو دروغ میگی

jigily
ساعت17:51---10 آبان 1392
دوباره چه مرگته؟؟؟؟؟

jigily
ساعت22:10---16 مهر 1392
خخخخ جدی؟حقشه

jigily
ساعت20:01---16 مهر 1392
نه بابا تو میری؟

jigily
ساعت0:06---5 مهر 1392
ایش اصن به من چه اینقد برو جلفا تا بترکی

jigily
ساعت9:41---4 مهر 1392
با تهمینه اشتی کردی؟؟؟؟؟؟

مهران
ساعت19:44---2 مهر 1392
سلام مهران هستم هموني كه به وبم اومده بودي و نظر گذاشته بودي كه به وبت سر بزنم.
وب تو هم خيلي خوبه مطالبش جالبن،موفق باشي.


jigily
ساعت13:33---2 مهر 1392
ذلیل بمیری دوباره چه مرگته؟؟؟؟؟؟؟

مریم
ساعت18:03---30 شهريور 1392
شانسی وبلاگتو دیدم خیلی خوبه می خواستم به بقیه دوستام معرفیت کنم بیا ادرستو بذار تو سایت من تا بقیه دوستام هم وبلاگتو ببینند

مریم
ساعت17:57---30 شهريور 1392
این مطلب اخریت برام خیلی جالب انگیز بود شما هم یه سری به من بزن خوشحال میشم آدرستو برام بذاری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:57 ] [ Eli ] [ ]